Written in the stars


Jullov om två dagar!Wihooo  Vet ni hur sjukt bra det känns? Ingen skola, pfff så himla skönt. Ibland blir det bara för mycket. Äntligen tid till annat. Har typ varit upptagen 24/7 den senaste månaden, inte okej på något sätt.

Min säng hahaha! Jag älskar den, galet sköööööön och finns alltid där liksom. Tummen upp gånger 83213894!




Alltså jag klarar inte av den här kylan! Typ mysigt och lite så med snö fast varför är det så kallt?  Klarar verkligen inte av det kalla, hmm eller är det att jag tar på mig för lite som pappa&Albin alltid säger haha.. fast ne det är faktiskt kallt, helt seriöst istid.

Dåliga dagar. Okej alla har bad days då&då.. men tror de flesta också ger tummen ner för dom? Man får försöka stay positiv i alla fall. Även fast man ibland inte klarar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0