Trying to forget




Får ganska många kommentarer om mitt hår. Många undrar om det är äkta, kan säga här och nu att allt sitter på min lilla skalle hihi. Alltså ja det är äkta Är inte så mycket för fejkhår faktiskt. För något år sedan hade jag hår till axlarna och klippte mig typ sådär två gånger i månaden. Nu var det ett rejääääält tag sedan jag trippade till frissan, dags att göra det kanske?! Har inte haft några planer alls på att få det såhär långt, har bara blivit så med tiden. I like it. Blir väldigt svårt slitet men tovor, herregud.. det ska vi inte snacka om ens en gång.

Säg till om ni vill ha lite hårtips och så, många har frågat efter det men har aldrig blivit av?


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag vill ha lite hårtips, ditt hår är jätte fint! :)

2010-12-26 @ 18:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0