This makes me feel better



Det här får mig att må bättre.

Ajdå, skulle kunna sitta här och skriva en bok om saker som får mig att må bättre. Upptäcker mycket lättare alla de där små sakerna som får mig att le än all ade där mindre bra sakerna.

Kärleksfulla kramar från någon som märker det fakade smilet man ibland sätter på facet. Komplimanger som betyder något. Små barn faktiskt hahaha. Överraskningar som man verkligen inte räknat med. När folk frågar hur man mår. När människor som inte hört av sig på århundranden äntligen hör av sig. När någon viskar fina ord i ens öra. Galna kvällar med polare. Att resa långt här ifrån. Sommaren gör mig glad. Hihi jag gillar att pussar för det är mysigt. Att skratta så magen viker sig. Att skämma ut mig med Linn haha.

Ah så det får duga.




Kommentarer
Postat av: bex.

baby <3

2010-12-18 @ 01:44:07
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0